FAQ

Jak zacząć?

Na początku warto się zarejestrować. Wpisz konieczne do rejestracji dane, a my wyślemy e-maila z prośbą o potwierdzenie rejestracji. W tym czasie możesz już przeglądać ofertę.

W Menu znajdziesz materiały w różnych kategoriach. Wyjątkowe okazje cenowe znajdziesz w dziale Okazyje cenowe.

Jak wybierać?

Staramy się jak najdokładniej opisywać materiały, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że jedynym zmysłem, przydatnym w sklepie internetowym, jest wzrok.

Jak kupować?

Gdy już znajdziesz pożądany produkt, dodaj go do koszyka. Sprawdź wcześniej, jaka jest jego jednostka sprzedaży.

Większość materiałów sprzedajemy od 1 metera.

Szerokość tkaniny, haftu podana jest zawsze w opisie.

PRZYKŁAD: Tkanina o szerokości 1,4 m. Jeśli zamówisz 6 metrów materiału to otrzymasz odcinek materiału o wymiarach 1,4m na 6m.

Ilość materiału zmienisz w koszyku po kliknięciu "Koszyk". Tam wystarczy edytować właściwą pozycję.

Produkty z zakładek „Koronki francuskie” oraz „Taśmy francuskie” pakowane są w odcinki około 3m . Proszę złożyć zapytanie mailowe lub telefoniczne w godzinach pracy sklepu jakie mamy na daną chwilę odcinki konkretnego artykułu przed dokonaniem płatności. Po uzyskaniu informacji zwrotnej należy wpisać podaną ilość na karcie produktu by zapłata on-line była prawidłowa. Można również dokonać zakupu przy użyciu wielokrotności podanych długości odcinków taśm czy koronek francuskich.

uwaga zarówno materiał sprzedawany na metry, jak i pakowany w odcinki, dotrze do Ciebie w jednym kawałku.

Co jest w koszyku?

Podczas zakupów możesz zawsze przejrzeć to, co już się tam znajduje klikając ikonkę koszyka na górze strony. Możesz dodać lub zmniejszyć ilość wybranego materiału, usunąć te, na które się nie zdecydujesz, sprawdzić aktualny koszt przesyłki. Masz cały czas kontrolę nad zakupami i wydatkami, co w zwykłym sklepie nie jest takie łatwe.

Jak dokończyć zakupy?

Wejdź do koszyka i przejrzyj jeszcze raz zakupy. Jeśli będziesz płacić przelewem tradycyjnym lub on-line, wybierz metodę płatności. Gdy klikniesz "Dalej", poprosimy Cię o rejestrację lub zalogowanie. Możesz również dokończyć zakupy bez rejestracji. Wypełnij dane niezbędne do realizacji zamówienia. Jeśli adres do wysyłki będzie inny, niż adres podstawowy, możesz go również dodać, klikając "Zmień adres do wysyłki".

Jaką wybrać przesyłkę?

Zamówienia wysyłamy przesyłką kurierską GLS – cena przesyłki jest stała i niezależna od wagi zamówienia. Właściwą cenę przesyłki znajdziesz w podsumowaniu zakupów w Koszyku.

Na cenę paczki, oprócz opłaty kurierskiej składają się również cena opakowania i podatek VAT.

Dokument sprzedaży : Paragon Fiskalny-Faktura VAT

Dowodem zakupu, który dołączymy do zakupionych tkanin, jest paragon fiskalny. Jeżeli mamy wystawić fakturę VAT pamiętaj, żeby zaznaczyć opcję wystawienia faktury przy składaniu zamówienia oraz podać numer NIP.

Jak zapłacić?

W Koszyku możesz wybrać, czy zapłacisz za zamówienie zwykłym przelewem, przy odbiorze czy za pobraniem czy za pomocą płatności on-line. Przy wyborze opcji płacę PayPal doliczamy opłatę +5.

Operatorem płatności on-line jest firma dotpay.pl
więc masz pewność, że proces płatności przebiegnie bezpiecznie.

uwaga Na płatność od Ciebie oczekujemy przez 7 dni. Jeśli do tego czasu jej nie otrzymamy, uznamy, że rezygnujesz z zakupu i anulujemy Twoje zamówienie.

Jak zmienić zamówienie?

Status swojego zamówienia możesz sprawdzić, logując się i klikając "Mój panel > Historia zakupów". Jeśli chcesz dokonać zmian, napisz do nas e-mail lub zadzwoń. Możesz powiększyć zamówienie lub zmienić adres do wysyłki. Możesz również zrezygnować z zamówienia, edytować je, jeśli nie dokonano wcześniej płatności.

Jeśli płatność została już dokonana, materiał dla Ciebie jest już prawdopodobnie odcięty z beli i wtedy niestety nie możesz zrezygnować z zamówienia ani go zmniejszyć, ponieważ w naszym magazynie zostanie kawałek materiału, którego może nie udać się już sprzedać innemu klientowi.

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Tkaniny najczęściej wysyłamy następnego dnia roboczego od otrzymania płatności, ale nie później niż po 3 dniach. Po wysłaniu przez nas zamówienia, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Do tego czasu należy doliczyć deklarowany czas dostarczenia przez przewoźnika.

Czy mogę dokonać zwrotu?

Możesz dokonać zwrotu całych nie naruszonych opakowań. Przypominamy, że zgodnie z naszym regulaminem materiały ucięte pod zamówienie nie podlegają zwrotom. Masz prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Materiały w opakowaniu muszą być niezniszczone i nieużywane. Zwrotu dokonać możesz tylko w takiej ilości, w jakiej dokonany był zakup.

Prosimy o dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza zwrotu (o który należy poprosić mailowo). Materiały przesyłasz na swój koszt. Gdy otrzymamy przesyłkę, w ciągu 14 dni otrzymasz od nas zwrot ceny materiału. Pamiętaj, że zwrotowi nie podlega cena przesyłki materiału do Ciebie i od Ciebie.

Czy mogę reklamować materiały?

Jeśli otrzymany materiał zawiera wady fabryczne, uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie transportu lub jest inny niż zamawiany, możesz go reklamować. Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w procedurze. Wypełnij formularz reklamacyjny (o który należy poprosić mailowo) i prześlij wraz z materiałem do nas.

Czas oczekiwania na odpowiedź na reklamację wynosi maksymalnie 14 dni. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci koszt przesyłki reklamowanego materiału. Możesz wówczas również wybrać, czy chcesz otrzymać nowy materiał bez wad, czy mamy zwrócić cenę materiału i przesyłki na wskazane przez Ciebie konto.

Czy zakupy są bezpieczne?

Zapoznaj się również z naszą Polityką prywatności, gdzie wyjaśniamy, w jaki sposób chronimy Twoje dane osobowe i inne, przekazywane w trakcie dokonywania zakupów.

Jak się dowiedzieć o nowościach?

Zachęcamy do subskrypcji naszego newslettera. Podajemy w nim informacje o aktualnościach: nowościach, wyprzedażach, promocjach, zmianach w sklepie.

Oprócz tego możesz obserwować nas na Facebooku, gdzie również umieszczamy wszystkie aktualności.

Co jeszcze trzeba wiedzieć?

O naszej firmie możesz dowiedzieć się na stronie w zakładce Historya kompanii. Nikt nie lubi czytać przepisów prawnych, ale na wszelki wypadek na stronie znajduje się też również szczegółowy Regulamin. Szereg często powtarzających się pytań zebraliśmy z tzw. FAQ, a jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej, zapraszamy do kontaktu za pomocą e-maila – adres oaz formularz znajdziesz w polu kontakt.